Пошуковий запит: (<.>A=Тринчук В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Тринчук В. Стратегчні пріоритети співпраці банківських установ та страхових компаній [Електронний ресурс] / В. Тринчук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 105. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_105_11
|
2. |
Тринчук В. В. Особливості збутової політики компаній з страхування життя [Електронний ресурс] / В. В. Тринчук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 113-114. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_113-114_11
|
3. |
Тринчук В. Bзаємодія банків та страхових компаній при транспортному страхуванні [Електронний ресурс] / В. Тринчук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2010. - Вип. 120. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2010_120_7
|
4. |
Тринчук В. Product placement в маркетингових комунікаціях страхових компаній [Електронний ресурс] / В. Тринчук // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 105(2). - С. 148-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_105(2)__28
|
5. |
Тринчук В. Элементы сакрального искусства в фирменном стиле страховых компаний [Електронний ресурс] / В. Тринчук, А. Островская-Данькевич, Р. Данькевич. // Финансовые услуги. - 2016. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2016_5_20
|
6. |
Тринчук В. В. Зарубіжний досвід розвитку банкострахування [Електронний ресурс] / В. В. Тринчук, В. В. Кучеренко // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 4. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2017_4_34
|
7. |
Кучеренко В. В. Інноваційний розвиток співпраці банків та страхових компаній в країнах Азії [Електронний ресурс] / В. В. Кучеренко, В. В. Тринчук // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 34(1). - С. 308-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_34(1)__38 Предмет дослідження - сукупність економічних відносин, пов'язаних з інтеграційнимипроцесами банків і страхових компаній на фінансовому ринку. Мета дослідження - визначення особливостей інноваційного розвитку та узагальненні досвіду співпраці банків та страхових компаній за умов глобалізації на фінансових ринках в Азії. Дослідження базується на використанні статистичних даних про стан розвитку банкострахування в країнах Азії, наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених. У роботі застосовано сукупність наукових методів аналізу, синтезу, узагальнення і підходів, у тому числі: системного, порівняльного, історичного, що надало змогу реалізувати концептуальну єдність дослідження. Здійснено огляд розвитку банкострахування в країнах Азії, виділено найважливіші сучасні тенденції інноваційного розвитку співпраці банківських установ і страхових компаній. Доведено, що світовий ринок банкострахування набуває все більшого значення й має позитивну динаміку темпів зростання. На фінансовому ринку щорічно укладаються угоди банкострахування, які надають змогу страховикам виходити на нові ринки й завойовувати клієнтів банківських установ. Непоодинокі приклади купівлі страховиками банківських установ. Визначено, що банкострахування покликано забезпечити диверсифікацію банківських послуг, забезпечити можливості для одержання додаткових доходів для банків, сприяти розвитку страхового ринку шляхом збільшення збору страхових премій та реалізувати ідею синергізму між двома партнерами. Галузь застосування результатів - використання у процесі подальших теоретичних досліджень проблематики інноваційного розвитку банкострахування, а також у практичній діяльності страхових компаній та банківських установ. Висновки: до перспективних ринків з високими темпами зростання каналу банкострахування в сегменті страхування життя в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні варто віднести індію, Сінгапур, Таїланд, індонезію, Малайзію, де зростання буде стимулюватися шляхом входження великих іноземних страхових компаній і сприятливого макроекономічного середовища. Встановлено, що протягом останніх 5 років в Азії спостерігається зростання кількості банківських договорів про дистрибуцію страхових продуктів. З метою диверсифікації послуг належну увагу банківські установи зосереджують не лише на лайфовому ринку, а й на ринку ризикового страхування. Доведено, що визначальним фактором подальшого розвитку банкострахування буде виступати зростання довіри з боку населення до фінансових інституцій.
|
8. |
Тринчук В. В. Фінансовий супермаркет як клієнтоорієнтована модель інтеграції банківського та страхового капіталу [Електронний ресурс] / В. В. Тринчук, В. В. Кучеренко, В. В. Мальцева // Финансовые услуги. - 2017. - № 3. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2017_3_4
|
9. |
Кукурудз О. М. Інструменти реалізації корпоративної соціальної відповідальності страхового бізнесу [Електронний ресурс] / О. М. Кукурудз, В. В. Мальцева, В. В. Тринчук // Финансовые услуги. - 2017. - № 4. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2017_4_5
|
10. |
Тринчук В. В. Страховий плакат як різновид реклами [Електронний ресурс] / В. В. Тринчук // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 35(1). - С. 95-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_35(1)__16 Досліджено комунікаційну політику страхових компаній, зокрема в галузі використання друкованої зовнішньої реклами - плакатів. Мета дослідження - визначення поняття плаката, його різновидів та особливостей використання в галузі страхування наприкінці XIX ст. і протягом XX ст. Застосовано сукупність наукових методів аналізу, синтезу, узагальнення та підходів, у тому числі: системний, порівняльний, історичний, що надало можливість реалізувати концептуальну єдність дослідження. Об'єктом дослідження є страхові плакати компанії Держстрах і страхових товариств за часів Російської імперії. Розглянуто історичні передумови виникнення плакатів, етимологію терміну, основні етапи розвитку плаката як елемента страхової реклами, проблеми класифікації плаката, що є предметом дискусій сучасних науковців. Сформульовано принципи плакату. Виокремлено різновиди страхових плакатів. Проаналізовано особливості рекламних плакатів страховиків дореволюційного та радянського періодів, зокрема відмінні риси рекламних плакатів Держстраху, характерні для різних періодів функціонування компанії на вітчизняному страховому ринку. На підставі проведеного дослідження описано різновид зовнішньої реклами - плакат, як елемент маркетингових комунікацій страховика. Доведено, що історія рекламного плакату бере свій початок з XV ст. з моменту винаходу друкарського верстата. Встановлено, що страховий рекламний плакат є поліграфічно відтвореним зображенням на великому форматі інформації та образів, що сприяють розумінню ролі інституту страхування, позиціонують страховиків та їх страхові продукти. Протягом досліджуваного історичного періоду спостерігалась еволюція мови та стилю рекламних текстів у страхових плакатах. Страхова плакатна реклама активно змінювалась.
|
11. |
Кукурудз О. М. Літературний product placement як метод впливу на цільову аудиторію страховика [Електронний ресурс] / О. М. Кукурудз, М. А. Попова, В. В. Тринчук // Финансовые услуги. - 2017. - № 5. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2017_5_8
|
12. |
Тринчук В. В. Соціальна реклама та її роль у позиціонуванні соціально відповідальної страхової компанії [Електронний ресурс] / В. В. Тринчук // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 12. - С. 234-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_12_52
|
13. |
|
Insurance markets and companies = Страхові ринки та компанії : intern. research j. / Publ. co "Business Perspectives". – Sumy: Business Perspectives, 2010. - Виходить щоквартально. - ISSN 2616-3551. - ISSN 2522-9591 Додаткові відомості та надходження |
|
14. |
Клапків Ю. М. Економічна природа "страхового продукту" та "страхової послуги" [Електронний ресурс] / Ю. М. Клапків, В. В. Тринчук // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 8(2). - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2016_8(2)__9
|
15. |
Горулев Д. А. Андеррайтинг как зеркало проблем управления рисками [Електронний ресурс] / Д. А. Горулев, В. В. Тринчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 12(1). - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_12(1)__45
|
16. |
Тринчук В. В. Передумови формування фінансових потоків на страховому ринку [Електронний ресурс] / В. В. Тринчук, В. О. Фастунова. // Ефективна економіка. - 2012. - № 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_10_50
|
17. |
Докієнко Л. Інвестиційна привабливість готельно-ресторанного та туристичного бізнесу в Україні: фінансові індикатори внутрішніх загроз [Електронний ресурс] / Л. Докієнко, В. Тринчук // Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. - 2022. - Т. 5, № 2. - С. 210-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rhci_2022_5_2_4
|